Математика

Физика

Химия

Биология

Техника и    технологии

 

Общий алгоритм создания ткани

Сloth Simulation (Имитаторы ткани):  
позволяет создавать, удалять и устанавливать имитаторы ткани.

Позволяет конвертировать объекты в Poser  cloth objects (тканевые объекты) и обратно, а также устанавливать collision detection (обнаружение столкновений (взаимодействий)) для ткани.


  • Cloth Groups (Тканевые группы): служит для выставления параметров dynamic (динамических), choreographed (хореографических), constrained (сжимающих) и decorated (декорированных) тканевых групп.
  • Dynamics Controls (Управление динамикой): задает динамические параметры.

    Explanation of Cloth Parameters

    In this section we'll describe each parameter and provide illustrations of the effects of choosing extreme settings. Each example shows the end product of a 45-frame cloth simulation with all settings other than those specified being left at their defaults. Note that altering certain parameters in isolation won't produce the same dramatic results that can be achieved by adjusting two or more parameters together (cloth density and dynamic friction, for example.)

    Unless a particular effect is needed, it's usually best to use the default settings; extreme settings (like some of those shown here) can cause the cloth to behave unpredictably.

    Reset (сброс): Клик на кнопке Reset сбрасывает все настройки динамики в Cloth room.

    Назад

     

    Hosted by uCoz